Two Point Campus (PC)




Two Point Campus-menu

Items:Spelconcepten:Speeltips:
Tovert deze Leerling-Tovenaar nu iets weg of erbij?

Wizard (tovenaar)

"Een magisch wezen met veel macht en minimale verantwoordelijkheid. Je houdt ze best in goed humeur." - Spelbeschrijving

Gevolgde Cursus: Wizardry
Eigenschappen:
  • Wicked - gebruikt Magie om rottigheid uit te halen als hij/zij ongelukkig is
  • Magic touch - gebruikt Magie om goede dingen te doen (zoals vuilnis opruimen) als hij/zij gelukkig is

Deze Harry Potters kom je tegen in Spiffinmoore. Welke van hun twee eigenschappen ze nu juist tentoonspreiden, hangt af van hun Geluk. Je hebt er alle belang bij, dat het Studentengeluk hoog blijft. De Goths van de Dark Art-Cursus zullen je helpen, maar de Aanvallers (de Life Munchers) kunnen zelfs deze hulp flink tegenwerken! Spiffinmoore is bij wijze van spreken de eerste Grote Test die je in het spel tegenkomt. Bij mijn eerste play-through moest ik deze Unief tot twee keer toe herbeginnen.
Persoonlijke Doelen - vraagt vaak naar:
Terug naar de Personageslijst